ADVERTISEMENT:

 

 

Search for a story:

 
 

McDonald’s verkry, belê en werk saam met vennote en verskaffers wat hierdie waardes onderskryf, terwyl hulle projekte en inisiatiewe ondersteun wat daarop gerig is om 'n florerende, veerkragtige voedselsisteem te help bou. Foto verskaf.

McDonald’s Suid-Afrika loods hul “Ken Ons Kos” veldtog

Date: 12 July 2024 By: 

McDonald’s Suid-Afrika het ‘n veldtog geloods wat daarop gemik is om verbruikers meer te vertel oor die kwaliteit van hul voedselprodukte, asook die klem wat die maatskappy plaas op volhoubare produksie en etiese werkswyses by verskaffers.

Die “Ken Ons Kos”-veldtog is daarop gemik om deursigtigheid te bevorder. Volgens McDonald’s Suid-Afrika is hul klante toenemend geïnteresseerd in waar hul kos vandaan kom, wat daarin is en hoe dit voorberei word. Hierdie vrae is maklik om te beantwoord wanneer die kos deur klante in hul huise voorberei word, maar dit is amper onmoontlik wanneer dit nie is nie.

Verbruikers is toenemend meer gesteld om nie net te kyk na die estetiese kant van kos nie, maar ook die waardeketting en hoe dit aangekoop en verwerk word. Hulle verwag deursigtigheid rondom faktore soos volhoubaarheid, boerderytegnieke, verpakking en die werklike aard van die bestanddele wat gebruik word.

“Ons is bewus van ons klante se behoeftes. Toenemend is ons klante baie kieskeurig oor die kos wat hulle verbruik. Hulle wil deursigtigheid en meer inligting hê om ingeligte voedselkeuses te maak. Deur die 'Ken Ons Kos'-veldtog hoop ons om ons trots op die kos wat ons aan hulle bedien, te demonstreer,” sê Daniel Padiachy, Hoofbemarkingsbeampte by McDonald’s Suid-Afrika.

“Ons topprioriteit is om klante met heerlike, kwaliteit kos te bedien. Ons glo in die bedien van kos op 'n manier wat kwaliteit bestanddele ondersteun, asook die verkryging van beesvleis, hoender en vars produkte van boere wat dieselfde waardes as ons deel,” gaan Padiachy voort.

McDonald’s verkry, belê en werk saam met vennote en verskaffers wat hierdie waardes onderskryf, terwyl hulle projekte en inisiatiewe ondersteun wat daarop gerig is om 'n florerende, veerkragtige voedselsisteem te help bou.

Volgens Padiachy word McDonald’s se beesvleis verkry van Suid-Afrikaanse beesboere wat toegewy is aan etiese en volhoubare boerderypraktyke. Hoenderprodukte word aangekoop van verskaffers wat ‘n bewese reputasie het vir die verskaffing van hoë kwaliteit produkte. Selfs die koffiebone wat gebruik word vir McDonald’s se gewilde koffie, word sorgvuldig gekeur en verwerk. “Dit is hoekom elke vars gemaalde McCafé®-koffie gemaak word van 100% Arabica-bone wat verbou is op plase wat die ‘Rainforest Alliance Certified’-stempel dra,” sê Padiachy .

“‘Ken Ons Kos’ verteenwoordig ons deurlopende verbintenis tot deursigtigheid en klantetevredenheid. Ons wil hê ons klante moet vertroue hê in die voedselkeuses wat hulle by McDonald’s maak, wetende dat ons kwaliteit, voedselveiligheid, deursigtigheid en verantwoordelike verkryging prioritiseer,” sluit Padiachy af.

Om meer te wete te kom oor McDonald’s ‘Ken Ons Kos’-inisiatief, besoek asseblief www.knowourfood.co.za.

 

 
 
 

Viewed: 2044

 
 

 
 

ADVERTISEMENT

 
 

Most Read Articles

ADVERTISEMENT:

 
 

Sponsored Content

Somer is vir tuinbou, so kom leer meer saam met Athri Wilson

Of jy ’n groot tuin het of selfs net ’n paar potplante vertroetel, almal weet van die menigte voordele wat tuinmaak jou bied. Nie net ontlaai jy van stres nie, maar gesoute tuiniers glo vas dat tuinmaak jou langer laat lewe. Die bekende aktrise, Audrey Hepburn, het gesê: ”Om tuin te maak is om in môre te glo”.

Recent Headlines

ADVERTISEMENT